DUYURULAR
MEZUN KART BAŞVURUSU VE KULLANIM ALANLARI
22.09.2017

Değerli Yıldız Mezunları,

YTÜ Mezunlar Derneği ile Mezunlar Koordinatörlüğünün ortaklaşa sunduğu mezun kart olanağından sizde yararlanabilirsiniz. Bilgilenmek için lütfen aşağıdaki bilgileri okuyunuz;

 

MEZUN KART BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?

1-Mezun Bilgi sistemine üye olunur.

(web adresi : www.mezun.yildiz.edu.tr)

2- Belgeler hazırlanır;

a)   2 adet vesikalık

b)  Diploma fotokopisi

c)   Nüfus cüzdanı fotokopisi

d)  Banka dekontu: 20 TL Ziraat  Bankasına aşağıdaki hesaba yatırılır.

e)   İstanbul dışından Mezun Karta başvuran mezunlarımızın aşağıdaki hesaba 30 TL yatırması gerekmektedir.

 

HESAP ADI: YTÜ MEZUNLARI

IBAN: TR 7600 0100 2250 4478 4684 5815 

3- Başvurunuzu, elden Mezun Ofisine (A-1009) yapabileceğiniz gibi mezunlar koordinatörlüğüne ait  mezun@yildiz.edu.tr adresine de yapabilirsiniz.   

4- İstanbul dışında yaşayan ve Mezun kart başvurusu yapan mezunlarımızın Mezun Kartları kargo ile adreslerine gönderilmektedir.                                           

 

MEZUN KARTIN KULLANIM ALANLARI

Üniversitemizin tüm mezunlarının yararlanabileceği mezun kart ile şimdilik;

Yıldız Teknik Üniversitesinin kütüphane, spor tesisi, havuz, otopark ve sosyal tesisleri (Yıldız Çatı, Yıldız Hisarüstü, Yıldız Bahçe restoranları) gibi birçok olanağından yararlanılabilmektedir.